Office na mobilních zařízeních
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Microsoft nabízí speciální verze svého kancelářského balíku Office pro mobilní zařízení. Ta umožňují prohlížení a editaci dokumentů aplikací Word, Excel či Powerpoint. Tento návod popisuje stažení, přihlášení a konfiguraci aplikací pro chytré mobilní telefony a iPad pro přístup k dokumentům na fakultním intranetu a na uživatelském disku OneDrive.
Obsah
Aplikace pro chytré mobilní telefony
Aplikace pro chytré mobilní telefony umožňuje základní editaci dokumentů, jejich vytváření a nahrávání (např. přijatých v e-mailové zprávě).
Stažení aplikace
- Microsoft Office Mobile pro Apple iPhone (vyžaduje verzi operačního systému iOS 7.0 a vyšší)
- Microsoft Office Mobile pro Android (vyžaduje verzi operačního systému Android 4.0 a vyšší)
Přihlášení do aplikace
- Po otevření čerstvě nainstalovaná aplikace zobrazí několik úvodních obrazovek, mezi kterými lze přejít listováním vpravo k tlačítku „Začínáme“.
- V následujícím kroku vyplňte své přihlašovací jméno do počítačové sítě FF ve tvaru login@ff.cuni.cz
- Na další obrazovce je třeba doplnit heslo, to opět odpovídá přihlašování do počítačové sítě (to je možné měnit v aplikaci Centrální autentizační služba)
Přístup k dokumentům
- Na úvodní obrazovce po otevření aplikace vyberte kartu „Otevřít“
- Pro otevření dokumentů z osobní knihovny na OneDrive zvolte první možnost: „OneDrive - Filozofická fakulta“.
- Pro otevření dokumentů z libovolné knihovny intranetu, k níž máte uživatelské oprávnění, zvolte druhou možnost: „Filozofická fakulta, Univerzita Karlova“. Typicky se jedná o interní dokumenty základních součástí či orgánů fakulty, jichž je uživatel členem.
Prohlížení sdílených dokumentů
Sdílí-li s Vámi kolega knihovnu či dokument ze svého OneDrive, je třeba v aplikaci přidat odkaz na tento objekt. Aplikace v současnosti (srpen 2014) nenabízí funkci přehledu „Sdílí se se mnou“.
- Zkopírujte si URL adresu dokumentové knihovny či dokumentu z e-mailu upozorňujícího na sdílený objekt
- Na úvodní obrazovce po otevření aplikace vyberte kartu „Otevřít“
- V nabídce míst zvolte možnost „Přidat místo”
- Z možností přidání zvolte „SharePoint“
- Vložte URL dokumentu nebo dokumentové knihovny a potvrďte