Přesměrování
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
Přesměrování příchozích hovorů je možné třemi způsoby:
- Přesměrování příchozích hovorů na jinou linku v rámci FF UK může nastavit každý uživatel na svém telefonu sám.
- Přesměrování příchozích hovorů na mobilní telefon nebo pevnou linku mimo FF UK musí povolit LVT. Následně může zapínat a vypínat toto přesměrovní uživatel.
- Přesměrování příchozích hovorů na mobilní telefon nebo pevnou linku mimo FF UK po určeném počtu zazvonění zapíná a vypíná pouze LVT. Uživatel toto neovlivní.
Obsah
Nastavení nebo zrušení přesměrování
Abyste mohli upravovat přesměrování hovorů musíte nejprve na druhou obrazovku telefonu. Na druhou obrazovku vstoupíte pomocí tlačítka č.4 vpravo pod diplejem se symbolem 2 teček.
Druhá obrazovka
- tlačítko Nejnov. - Poslední hovory
- tlačítko Přesměr - Přesměrování linky - stisněte pro nastavení nebo vypnutí přesměrování
Pokud máte nastavené přesměrování po několika zazvoněních, pak telefon zobrazuje, že nemáte přesměrování nastavené vůbec. Přesměrování po několika zazvoněních může upravovat pouze LVT.
Nastavení přesměrování
Pokud nemáte nastavené přesměrování, zeptá se Vás telefon na telefonní číslo, kam chcete hovor přesměrovat.
Vypnutí přesměrování
Přesměrovaná linka vypadá tímto způsobem. V tomto případě všechny hovory na linku 851 budou vyzvánět na lince 825.
Tlačítkem "VypPřesm" přesměrování zrušíte.