Microsoft Outlook - webové rozhraní: Porovnání verzí
Řádek 96: | Řádek 96: | ||
# Ve webovém Outlooku najděte ve složce "Nevyžádaná pošta" zprávu, která byla chybně označena jako spam. | # Ve webovém Outlooku najděte ve složce "Nevyžádaná pošta" zprávu, která byla chybně označena jako spam. | ||
− | # Pravým tlačítkem myši klikněte na zprávu a zvolte "Označit jako Není nevyžádaná". | + | # Pravým tlačítkem myši klikněte na zprávu a zvolte "Označit jako Není nevyžádaná". [[File:Neni-spam-01.png|border|200px]] |
− | [[File:Neni-spam-01.png|border|200px]] | + | # V následujícím dialogu zvolte "Nahlásit". [[File:Neni-spam-02.png|border|200px]] |
− | # V následujícím dialogu zvolte "Nahlásit". | ||
− | [[File:Neni-spam-02.png|border|200px]] |
Verze z 4. 9. 2020, 10:21
Obsah
- 1 Přidávání a odebírání uživatelů do skupin
- 2 Vypnutí funkce "Nepotřebná" pošta
- 3 Vypnutí zobrazení podle konverzací
- 4 Zrušení přesměrování na jinou emailovou adresu
- 5 Otevření dalšího mailboxu, ke kterému máte práva
- 6 Synchronizace kalendáře v Outlooku s Google kalendářem
- 7 Email chybně byl označen jako spam
Přidávání a odebírání uživatelů do skupin
Microsoft Outlook podporuje dva typy skupin:
- Skupiny Office 365 - skupiny umožňující sdílení souborů, apod.
- Distribuční skupiny - jednoduché skupiny pro rozesílání emailů.
Do těchto skupin se přidávají a odebírají uživatelé jiným způsobem. Návod je v následujících oddílech.
Skupiny Office 365
Videonávod je zde.
Distribuční skupiny
Přihlašte se intranetovým účtem do svého webového Outlooku na adrese outlook.office.com
Stiskněte vpravo nahoře symbol a dále dole > Zobrazit všechna nastavení Outlooku
Rozbalte menu "Obecné".
Následně zvolte položku "Distribuční skupiny":
Vyberte skupinu, kterou vlastníte a kterou chcete upravit:
V nastavení skupiny upravte seznam členů v oddíle "Členství" pomocí symbolů + a -:
Vypnutí funkce "Nepotřebná" pošta
Stiskněte vpravo nahoře symbol a dále dole > Pošta
Zvolte Automatické zpracování > Nepotřebné - viz obrázek:
Vypnutí zobrazení podle konverzací
Outlook zobrazuje při prvním použití emaily seskupené podle konverzací. Pokud chcete zobrazit emaily standardním způsobem doporučujeme toto zobrazení vypnout (viz následující obrázek).
Zrušení přesměrování na jinou emailovou adresu
Přesměrování emailu na mimofakultní adresu bylo v souvislosti s GDPR zakázáno Pokynem pověřence UK č. 3. Zde naleznete návod, jak dříve zřizené přesměrován zrušit.
Stiskněte vpravo nahoře symbol a dále dole > Pošta
Zde existují dvě možnosti, jak může být přeposílání nastaveno.
1. Zrušení přeposílání pomocí volby "Přeposílání"
Zvolte Účty / Přeposílání, zvolte volbu Přestat přeposílat a potvrďte tlačítkem Uložit
2. Zrušení přeposílání pomocí pravidla
Zvolte Pravidla doručené pošty, vyberte pravidlo přesměrování, klikněte na symbol odpadkového koše a potvrďte tlačítkem Uložit
Otevření dalšího mailboxu, ke kterému máte práva
Klikněte na ikonu uživatele vpravo nahoře a zvolte "Otevřít jinou schránku".
Vyplňte příjmení osoby, emailovou adresu nebo jméno schránky, kterou chcete otevřít, a vyhledejte ji v adresáři.
Stiskněte OK.
Synchronizace kalendáře v Outlooku s Google kalendářem
Synchronizaci doporučujeme používat jen pokročilým uživatelům.
Nefunguje 100% spolehlivě a mohou se projevovat různé anomálie.
Návod na nastavení je na stránkách f. Microsoft.
Email chybně byl označen jako spam
V případě že byl legitimní email označen jako spam a chcete docílit úpravu spamového filtru, postupujte následovně: