Vypisování témat prací: Porovnání verzí

Z Manuály FFUK
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
(Přesměrování)
Značky: přepnuto z Vizuálního editoru, Nové přesměrování
 
(Není zobrazeno 32 mezilehlých verzí od 2 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:
== VYPSÁNÍ NOVÉHO TÉMATU PRÁCE ==
+
#REDIRECT [[Závěrečné práce]]
* K evidenci témat závěrečných prací slouží modul Vypisování témat prací dostupný po přihlášení do SIS.
 
* Pro bližší informace lze použít takémenu Nápověda (ikona s otazníkem) v pravém horním rohu.
 
 
 
* Po vstupu do modulu klikneme na položku Nová práce v horní zelené liště menu.
 
* Povinně vyplníme označená pole (Téma v jazyce práce, Téma v angličtině, Akademický rok vypsání a Typ práce).
 
* Podle sebe upřesníme další položky. Pole Vedoucí/Školitel, Obor práce a Řešitel se vždy vyplňují výběrem z číselníku přes ikonu lupy, jejich pole nikdy nevyplňujeme ručně. Po stisknutí ikony lupy se zobrazí nové okno, ve kterém si pomocí filtru vyhledám požadovaný záznam a přidám jej pomocí kliknutí na ikonu zeleného plus (u oboru) nebo na ikonu zelené šipky (u vedoucího a řešitele práce).
 
* Pole Obor práce nezapomínáme nikdy vyplnit. Pokud student studuje dvouobor, vyplňuje se zde pouze jeden obor, diplomní.
 
* Má-li být téma práce nabízeno volně k dispozici studentům pro přihlášení, nevyplňujeme pole Řešitel.
 
* Po vyplnění příslušných polí je nutné nové téma práce uložit pomocí tlačítka Uložit vlevo dole.
 
 
 
 
 
== KONTROLA ZALOŽENÍ, POTVRZENÍ A SCHVÁLENÍ PRÁCE ==
 
* Po  uložení tématu práce  si náhledem zkontrolujeme vyplněná pole.
 
* Aby se student dostal k editaci přihlášené práce je třeba mu přidělení tématu ještě potvrdit tlačítkem Zadat.
 
* Pověřená osoba za katedru také nezapomene, že po zadání práce je potřeba zadání schválit.
 
* Pokud nyní narazíme na chybu, práci nepotvrdíme, ale nejdřív editujeme. Po potvrzení práce totiž již není  možná editace většiny polí. Chybný zápis je možné zrušit pomocí tlačítka Zrušit zápis, čímž odebereme přidělení práce řešiteli.
 
Chceme-li vymazat zadání tématu práce , vyhledáme si téma práce v seznamu prací a vymažeme. (Pouze v případě duplicity či chyby v zadání práce.)
 
 
 
 
 
== EDITACE PRÁCE STUDENTEM ==
 
* Po potvrzení nové práce si student vyplní klíčová slova, klíčová slova v angličtině, jazyk práce, zásady pro vypracování, seznam odborné literatury a vše uloží.
 
* Klíčová slova je třeba zadat uvážlivě, protože podle nich  je práce dohledatelná v Centrálním katalogu UK a v dalších univerzitních databázích.
 
 
 
 
 
== TISK ZADÁNÍ PRÁCE ==
 
* Zadání práce je třeba prostřednictvím pověřené osoby vytisknout.
 
* Zadání se tiskne až po vyplnění povinných informací studentem. Tiskne se jeden výtisk, který se podepsaný studentem, vedoucím katedry a vedoucím práce doručí na Studijní oddělení  ke kontrole dle harmonogramu akademického roku. Zadání je možné tisknout jednotlivě v detailu práce nebo hromadně pomocí položky Hromadný tisk zadání v horní zelené liště menu.
 
 
 
 
== VLOŽENÍ PRÁCE STUDENTEM A PŘEDBĚŽNÁ KONTROLA PRÁCE ==
 
* Student vloží soubory práce.
 
* Pověřená osoba provede kontrolu souladu tištěné a elektronické podoby práce.
 
* Vedoucí práce si (stejně jako student) může kdykoli před odevzdáním práce  požádat o předběžnou kontrolu na plagiáty prostřednictvím Theses.cz pomocí ikony žlutého trojúhelníku se zeleným plus. Kontrola proběhne zpravidla v následujících 24 hodinách, může však trvat až 5 dní.  Její výsledek se zobrazí ve sloupci Stav kontroly společně s PDF protokolem. Tato kontrola se také provádí automaticky po odevzdání práce studentem. 
 
 
 
* Před odevzdáním práce může také vedoucí práce požádat o vyloučení práce ze zveřejnění či o prodloužení lhůty pro zveřejnění. Žádost se podává v polžce Žádosti o neveřejnost souborů a prodloužení lhůt ve spodní zelené liště menu. Po rozkliknutí ikony složky se zeleným plus se vyplní text žádosti a potvrdí tlačítkem Podat žádost.
 
 
 
 
 
== VLOŽENÍ OPONENTŮ, POSUDKŮ A PRŮBĚHU OBHAJOBY ==
 

Aktuální verze z 30. 3. 2023, 09:16

Přesměrování na: